مشاوره مالیاتی

سازمان امور مالیاتی جمهوری اسلامی ایران به عنوان زیر مجموعه ای از وزارت اقتصاد و دارایی کشور ، وظیفه اجرا ، اصلاح و مکانیزه نمودن نظام مالیاتی کشور را دارد . برای درک عظمت این سازمان کافیست به این نکته توجه کنیم که فقط در تهران ، افزون بر ۳۰ مرکز اصلی و مرجع ، امور مربوط به آن را انجام می دهند که از مهمترین آنها می توان به شورای عالی مالیاتی ، اداره کل امور مالی ، دفتر اطلاعات مالیاتی و مبارزه با پول‌شویی ، دفتر نظارت بر هیئت‌های حل اختلاف ، معاونت ارزش افزوده ، امور مالیاتی استان تهران و … اشاره کرد .

خدمات مالیاتی 

  • مشاوره حسابداری
  • مشاوره حسابرسی
  • مشاوره مالی
  • مشاوره مالیاتی

مزایای مشاوره مالیاتی

سردرگمی از تعدد این مراکز و وظیفه هریک ، بعضا با ناآگاهی هموطنان و پیچیدگی برخی مفاد قوانین مالیاتی اجین شده و مالیات را به غول ترسناکی تبدیل کرده است . این در حالیست که با انجام یک سری اقدامات ساده ، مالیات نه تنها پدیده ترسناکی برای اشخاص حقیقی و حقوقی نیست ، بلکه می توان از آن متنفع شد . یکی از این اقدامات بهره گیری از تجربیات اهل فن و استفاده از مشاوره مالیاتی می باشد .

با این کار ، اشخاص می توانند علاوه بر آگاهی از زیر و بم قوانین ، مالیاتی منصفانه پرداخت نموده و حتی ( در صورت خوش حسابی ) مشمول معافیت هایی شوند . همانطور که برای رسیدگی به امور کیفری و دعاوی خود محتاج کمک وکلای دادگستری هستیم ، در امر مشاوره مالیاتی نیز به راهنمایی وکلای مسلط به امور مالیاتی نیاز خواهیم داشت . از مهمترین فواید استفاده از مشاوره مالیاتی, می توان به یافتن بهترین راهکارهای کاربردی مالیاتی و معافیت ها ، تنظیم لایحه و دفاعیات و حضور وکلا در هیئت های حل اختلاف ، تنظیم اظهارنامه های مالیاتی و دفاتر قانونی با توجه به آخرین قوانین و بخشنامه های سازمان مذکور  اشاره کرد .

در موارد فوق ۲ مطلب بیش از سایر مطالب حائز اهمیت می باشد ، اول اینکه در صورت همکاری با یک مشاور ، تا حدودی از دوندگی های اجتناب ناپذیر در ادارات مختلف جلوگیری کرده اید و عملا مشاور شما این امور را انجام می دهد که علاوه بر صرفه جویی در زمان شما ، کارتان هم با سرعت بیشتری انجام می پذیرد .

از سوی دیگر با توجه به اعمال تغییراتی که پیاپی در بخشنامه ها و تبصره های مالیاتی به وجود می آیند ، بازدهی شما برای انجام کارتان خیلی بالا نیست ، چراکه اطلاعات عمده مراجعین در حد شنیده هاست ، این در حالیست که وکیل شما با تسلط به مورد فوق و مستندات ، قدرت دفاع مالیاتی بیشتری از شما دارد .

در کنار مزیت های گفته شده ، مشاوره مالیاتی توسط فرد یا مجموعه ای زبده به نظیم اظهارنامه مالیاتی و تحریر دفاتر قانونی ، مدیریت و نظارت بر سیستم حسابداریتان ، تنظیم و اصلاح صورت های مالی و گزارش حسابرسی ، مالیات ارزش افزوده و گزارش فصلی ، تنظیم لوایح مالیاتی و در نتیجه کاهش مالیات بصورت قانونی ، کمک به انتخاب و راه اندازی نرم افزارهای حسابداری و نهایتا  اصلاح و منظم نمودن حسابداری های درهم ریخته ، ممیزی و حسابرسی داخلی شما می انجامد .

 

چرا تراز ارقام آرین

بهره‌گیری از نیروهای متخصص

تراز ارقام آرین با به‌کارگیری زبده‌ترین مشاوران و وکلای مالیاتی تضمین‌کننده ارائه خدمات در بالاترین سطح تخصص و بیشترین ضریب موفقیت است.

خدمات غیر حضوری

تراز ارقام آرین  خدمات مالیاتی خود را بدون محدودیت مکانی و تنها با ارسال مدارک و به‌صورت غیرحضوری به انجام می‌رساند؛ در هرکجای ایران، در هرکجای جهان!

سرعت بالای انجام کار

با تجربه بالای مشاوران مالیاتی تراز ارقام آرین، پروژه‌های مالیاتی و پروسه دادرسی مالیاتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن  به انجام می‌رسد.

مشاوره مالیاتی تلفنی

با توجه به اهمیت روزافزون مالیات و پیگیری‌های اداره مالیاتی وجود یک مجموعه ای که بر روند مالیات شما نظارت داشته باشد و به شما مشاوره های مدیریتی لازم را بدهد امروزه ضروری به نظر می‌رسد .

برخی از زمینه هایی که ما می‌توانیم در آن به شما یاری برسانیم و مشاوره داشته باشیم و به شرح زیر است :

  • در مورد تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده شما می توانید از ما مشاوره بگیرید و یا بخواهید که خودمان برایتان تنظیم اظهارنامه ارزش افزوده را انجام بدهیم .
  • برای تشکیل پرونده مالیات بر ارزش افزوده و همچنین مدارک و اسنادی که نیاز دارد نیز می توانید روی ما حساب کنید .
  • ما می توانیم به مجموعه شما متناسب با نیازتان بهترین نرم افزار حسابداری را که می توانید استفاده کنید معرفی کنید و در مورد استقرار این نرم افزار در شرکت شما نیز مشاور شما باشید .
  • ما می توانیم به کلیه اشخاص حقیقی مشاوره های در زمینه مالیات مشاغل ،شامل مالیات بر املاک شان و سایر مالیات‌ها یشان بدهیم .
  • همچنین برای افراد حقوقی می توانیم کلیه روند های مالیاتی شرکت را ، همچنین کلیه امور حسابداری ایشان را در شرکت های مختلف اعم از پیمانکاری تولیدی و غیره انجام بدیم .
  • ما می توانیم برای شما سیکل کاری تعریف کنیم یعنی در واقع برای امور حسابداری تان یک سیکل کاری بگذاریم که به نحو احسنت واحد حسابداری شما فعال باشد .
  • می توانیم برای شما کد بازرگانی دریافت کنیم و همچنین شما را از زمان دریافت دفاتر قانونی و همچنین روال تشکیل پرونده مالیاتی مطلع  نماییم .
  • ما می توانیم حساب های به هم ریخته شما را حسابرسی نموده و حتی حسابداری کرده و برایتان مرتب نماییم .
  • ما می توانیم بخشودگی جرایم قانونی را برای تمامی پرونده هایی را که قبلاً شما داشته اید نیز انجام بدهیم .

فرم درخواست خدمات مالیاتی