شرکت حسابداری و خدمات حسابداری

شرکت حسابرسی در ونک

شرکت حسابرسی در ونک

شرکت حسابرسی در ونک : وجود شرکت حسابرسی در ونک برخلاف قرارگیری این گونه شرکت ها در مناطقی که دچار رکود و فاقد هرگونه رونق اقتصادی هستند ، به هیچ وجه غیر عادی نبوده ، بلکه افراد باید از نبود آن ها در این منطقه تعجب کنند .

شرکت حسابرسی در ونک

اهمیت شرکت های حسابرسی برای صاحبان مشاغل :

شرکت های حسابرسی ارائه دهنده خدمات فراوانی هستند که به صاحبان کسب و کار کمک می کند تا از لحاظ مالی نظم پیدا کنند و با مشخص کردن مالیات به صورت دقیق برای آن ها در رشد فعالیت هایشان گامی مؤثر را بردارند . صاحبان مشاغل نباید به یک شرکت حسابرسی صرفاً به عنوان یک هزینه برون سپاری برای حسابداری نگاه کنند ، بلکه باید آن ها را به عنوان یک شریک تجاری برای شرکت بپذیرند تا فعالیت های مالی آن ها را مدیریت کند . هر شرکت حسابرسی هر نوع خدماتی را ارائه نمی دهد، به همین خاطر صاحبان مشاغل باید با شرکت های مختلفی مصاحبه کنند تا بتوانند بهترین گزینه حسابداری را برای فعالیت خود انتخاب کنند .

دلایل ایجاد شرکت حسابرسی در ونک :

دروهله اول برای ایجاد یک شرکت حسابرسی به مهارت های حسابداری نیاز است . در مرحله بعد اگر چه استعداد و مهارت به ایجادآن ها کمک می کند ولی این افراد برای ایجاد شرکت باید سرمایه اولیه و مجوز های لازمه برای ایجاد یک کسب و کار موفق را داشته باشند و یا اخذ کنند . شرکت های حسابرسی به پول و زمان نیاز دارند تا بتوانند خود را به عنوان یک شرکت معتبر مطرح کنند . در ابتدای ایجاد یک شرکت شاید سرمایه زیادی برای آن لازم نباشد ولی با گذشت زمان هزینه هایی چون اجاره بهای ساختمان ، هزینه های پرسنل ، هزینه های خدمات اداری و در نهایت هزینه های رفت و آمد آشکار می شوند و شرکت ها نیز باید برای تأمین آن ها درآمد کسب کنند .

اولین نکته برای کسب درآمد قرارگیری در مکانی است که بازار هدف در آنجا و یا در نزدیکی آن واقع شده باشد . در شهر تهران مراکز تجاری و صنعتی زیادی وجود دارد ولی به عنوان یکی از مناطق که شرکت های تجاری زیادی را در خود جای داده است می توان از ناحیه ونک و مناطق اطراف آن چون میرداماد ، جردن و شهرک غرب نام برد . اکثر شرکت های واقع در این مناطق جزء کسب و کارهای بزرگ هستند تا جایی که از برخی از آن ها را می توان به عنوان ستون فقرات یک صنعت نام برد .

گرچه این شرکت ها در زمینه کاری خود بسیار حرفه ای هستند ولی این نمی تواند دلیلی بر متخصص بودن آن ها در زمینه امور مالی نیز باشد . درنتیجه هر کدام از آن ها به متخصصان در زمینه امور مالی نیاز دارند تا جریانات مالی آن ها را سامان بخشد . دلایل ذکر شده براهمیت وجود شرکت های حسابرسی در این منطقه تأکید دارد . یک شرکت حسابرسی در ونک می تواند ضمن تأمین هزینه های یاد شده در کنار همکاری با شرکت های تجاری بزرگ روز به روز بر تخصص و تجربه های کاری خود بیافزاید و به هدف خود یعنی تبدیل شدن به یک شرکت معتبر در زمینه حسابداری دست پیدا کند .

 

یک شرکت حسابرسی در ونک می تواند خدمات خود را در زمینه های زیر به مشتریان ارائه کند :

  1. تنظیم و تهیه تراز آزمایشی و ترازنامه
  2. ارسال اظهار نامه های الکترونیکی
  3. فرستادن حسابدار به شرکت های درخواست کننده و استخدام حسابدار
  4. انجام کلیه خدمات حسابرسی (حسابرسی صورت های مالی ، داخلی ، عملیاتی ، ویژه ، حسابرسی رعایت و حسابرسی قانونی)
  5. تهیه انواع گزارشات جهت ارائه به کارشناسان مالیاتی ، بانک ، هیأت مدیره و سازمان های مختلف
  6. انجام تمام خدمات حسابداری برای شرکت های بزرگ و کوچک
  7. طراحی انواع فرم های مالی و اداری با توجه به نیاز های شرکت ها
  8. تنطیم لایحه ها و دفاعیه های قانونی به ویژه در موارد اختلافات مالیاتی و پیگیری اعتراضات مالی
  9. پیاده سازی نرم افزار های حسابداری
  10. مشاوره های مالیاتی و حسابداری
  11. تهیه صورت معاملات فصلی خرید و فروش و اظهار نامه ارزش افزوده
  12. انجام عملیات انبار گردانی

 

شرکت حسابرسی در ونک و ارتباطات بین المللی :

مسلماً زمانی که شرکت ها از لحاظ اندازه و حجم کاری گسترش پیدا می کنند ، فعالیت های خود را دیگر به درون یک کشور محدود نخواهند کرد . این شرکت ها وارد عرصه جهانی شده و خدمات خود را در نقاط دیگر نیز ارائه می دهند . طرف های تجاری آن ها نیز دیگر صنایع و شرکت های داخلی نخواهند بود .

این شرکت ها برای مبادلات مالی خود و ارسال صورت های مالی به یک دیگر نیاز خواهند داشت تا صورت های مالی خود را به زبانی دیگر نیز ترجمه کنند و در ترجمه آن ها نکات حسابداری نیز مد نظر قرار گیرد . برخی از شرکت های حسابرسی در این منطقه با بکارگیری حسابداران مجرب که قادر به تهیه تراز نامه ، صورت ها و گزارشات مالی به زبان هایی چون انگلیسی ، ترکی ، اسپانیایی  و غیره می باشند سعی کرده اند تا نیازهای این گروه از شرکت ها رانیز برطرف کنند .

 

مزیت هایی که یک شرکت حسابرسی در ونک می تواند برای مشتریان داشته باشد  :

هزینه های پایین : این شرکت ها در ازای ارائه خدمات انبوه خود هزینه پایین تری را دریافت می کنند

ضمانت روی تعهدات : عقد قرارداد حسابرسی با شرکت حقوقی معتبر خیال مشتری را از هر لحاظ راحت خواهد کرد

خدمات پشتیبانی : پیگیری مستمر تمامی عملیات توسط حسابرسان

مشورت و هم فکری : دسترسی همیشگی مشتریان و حسابداران به یکدیگرجهت تصمیم گیری های مختلف

حضور قدرتمند حسابداران : حضور حسابدار متعهد در تمامی مراحل حل پرونده های مالیاتی

تجربه بالا : استفاده از تجربه بالای شرکت در زمینه های مختلف برای پیشبرد هر چه سریع تر کار

 

در پایان به عنوان نکته تکمیلی می توان خاطر نشان کرد کرد که  تعداد زیاد شرکت حسابداری و حسابرسی در یک منطقه لزوما ً دلیلی  بر تخصص بالای همه آن ها نخواهد بود و فعالان اقتصادی در انتخاب آن ها باید میزان تجربه و رزومه کاری هر شرکت را حتماً مد نظر قرار دهند .

09034915617 whatsapp 02188196080 phone